Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні
Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету

ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У МІСТІ КРЕМЕНЧУЦІ"

Директор:

Печериця Тетяна Володимирівна

Графік роботи:

ЦНАП: пн: 8:00-17:00, вт: 8:00-20:00, ср: 09:00-17:00, чт: 8:00-20:00, пт: 08:00-16:00, сб: 08:00-16:00. Особистий прийом директора: вт: 10:00-12:00, чт: 14:00-16:00

Код ЄДРПОУ:

39635639


Адреса:

39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Гагаріна, буд.14

Електронна пошта:

cnap@kremen.gov.ua

Телефон:

Кол-центр: 15-88, 75-85-08, 75-85-09, (067) 405-50-80, (066) 888-02-06. Приймальня директора: 75-85-00



Основні завдання та функції:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

Основні принципи роботи:

• Орієнтація на суб'єкта звернення.

• Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

• Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

• Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

• Оперативність у вирішенні питань.

• Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.