Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні
Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету
12 °C
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ, ПОБУТУ ТА РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ
Послуги, що надаються управлінням

 

- 11-01 Видача погодження на встановлення режиму роботи закладам торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг (через ЦНАП)

https://cnap-kremen.gov.ua/poslugi/posluga/70 (бланки заяв та інформаційна картка послуги)

Необхідні документи:

        У разі здійснення діяльності у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у стаціонарних приміщеннях (в капітальних будівлях та тимчасових спорудах особа додатково подає):

- заява встановленого зразка;

- копія документа, який підтверджує право на користування приміщенням, а саме:

копія рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про дозвіл на розміщення тимчасових споруд (у випадку використання тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (стаціонарних чи пересувних та схеми розміщення об’єкту);

копія документа, який доводить право користування приміщенням (договір оренди або суборенди) - для окремих відділів в інших об'єктах.

       У разі надання послуг у тимчасових пересувних спорудах (лотки, палатки, розноски, автолавки, низькотемпературні лотки-прилавки, торгові автомати та ін.) особа додатково подає:

- заява встановленого зразка;

- копія рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про дозвіл на розміщення тимчасових споруд (у випадку використання тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (стаціонарних чи пересувних та схеми розміщення об’єкту).

       У разі продовження терміну дії погодження особа подає:

- заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики;

- оригінал погодження, яке підлягає подовженню.

       У разі дострокового переоформлення погодження (реорганізація суб'єкта господарювання без зміни цільового призначення об'єкту, зміни режиму роботи, адреси, спеціалізації тощо) особа подає:

- заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики із зазначенням причин переоформлення;

- копії документів, на підставі яких проводиться переоформлення погодження.

      У разі анулювання погодження особа подає:

- заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики;

- оригінал погодження.

      У разі оформлення дублікату погодження (втрата оригіналу) особа подає:

- заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики про видачу дублікату погодження.

 

 

            - 11-02 Погодження розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі на території м. Кременчука (через ЦНАП)

https://cnap-kremen.gov.ua/poslugi/posluga/66 (бланки заяв та інформаційна картка послуги)

Необхідні документи:

- заява встановленого зразка на ім’я міського голови про погодження розміщення пересувних тимчасових споруд із зазначенням функціонального призначення, розмірів та місця розташування;

- паспорт прив’язки ПТС, виданий управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради;

- копія документа, що підтверджує право власності на земельну ділянку (у разі наявності);

- копія виписки із Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних та фізичних осіб-підприємців);

- схема розміщення ПТС, виконана в довільній формі, на топографо-геодизичній основі у масштабі 1:500 із зазначенням площі розміщення ПТС;

       Для продовження строку дії погодження розміщення ПТС особа подає:

- паспорт прив'язки, термін дії якого продовжений управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (оригінал та копія).

 

            - Погодження на встановлення (розміщення) на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення виносної дрібно-роздрібної торгівлі під час проведення загальноміських святкових заходів та виставок-ярмарок

 

Особливості тимчасової (святкової) виносної дрібно-роздрібної торгівлі:

            Розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення загальноміських святкових заходів та виставок-ярмарок виконується на підставі  рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області або розпорядження міського голови, яким затверджується план святкових заходів, у тому числі щодо організації святкового торговельно-побутового обслуговування населення.

            Для здійснення тимчасової (святкової) виносної дрібно-роздрібної  торгівлі  суб’єкт господарювання не пізніше  ніж за 15 календарних  днів  подає до управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області наступні документи:

- заяву на ім’я начальника управління із зазначенням виду діяльності, розмірів та бажаного місця розміщення ПТС з погодженням балансоутримувача про можливість розміщення ПТС на його об’єктах благоустрою (у разі необхідності);

- копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- заяву на ім’я міського голови або його заступника про укладення договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою.